czwartek, 9 sierpnia 2018

„Diabelski młyn” - Aneta Jadowska

Pewnie pomyślicie sobie, ileż to można zachwalać. Ale uwierzcie, tu nie da się inaczej.


Mrok i magia, tak też określiłabym trzeci tom cyklu o Nikicie. Kolejne historie wziązane z Zakonem Cieni i kolejne nawiązania do naszej Nikity i jej partnera, Robina. Tym razem przez Bezdroża zmierzamy do Archiwum Zakonu, aby poznać przeszłość Robina. To właśnie tak bohaterowie, mogą poznać jedne z najbardziej skrywanych sekretów. Jednak jak przystało na twórczość pani Jadowskiej, droga ta nie należała do najłatwiejszych, a na przekór pojawiła się postać Cygańskiego Księcia, który nie pomoże bez czegoś w zamian. I tak oto nasi bohaterowie muszą uruchomić diabelski młyn. Czy będzie to łatwe zadanie? Musicie przekonać się sami :)!


W tej oto trzeciej części i jednocześnie zakończeniu tej oto historii, poczułam się w pełni zadowolona. Mimo sceptyzmu, jaki wywouje w nas Nikita, poczułam się zachwycona w każdym detalu. Narracja od strony Robina, tylko i wyłącznie potęguje moje uczucia. A wszystko nadal opiewa w tak dobrym humorz i takiej chęci poznania prawdy, że aż chce sie to czytać. Nasz sympatyczny Robin i Nikita, która przeszła ogromną przemianę sprawiają, że ta książka jest dla mnie czymś wspaniałym. Cieszę się, ze miałam okazję przeczytać tę trylogię i jestem pewna, że będę ją polecać, chociażby ze względu na siłę głównych bohatarów, dobrą zabawę i całokształt. Mimo, że każdy z tomów odbiegał od siebie kolosalnie, to i tak  każdy zyskał we mnie ogromne zaufanie.
Z czystym sercem, polecam.



___________________________________________________________________
Bezradność smakuje gorzko, ale walczysz, bo nie przyjmujesz do wiadomości, że pustka i ciemność miałyby zagarnąć twoich bliskich.

„Powiedz mu, że nawiedzają cię twoi zmarli bliscy, a machnie ręką, bo przecież każdy z nich ma jakąś ciocię Krysię czy dziadka Zenona, którzy czasem wpadają z zaświatów na pogawędkę.



Za możliwość przeczytania książki dziękuję portalowi czytampierwszy.pl


Czytampierwszy to portal na którym, wzamian za swoje recenzję macie okazje przeczytać wiele wydawniczych nowości.
Jeśli nie boicie się wyrażać swojej szczerej opinii to miejsce jest dla Was!
Więcej szczegółów po klinknięciu w baner!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz