sobota, 19 maja 2018

Zottarella, czyli nowe wydanie mozzarelli :)

W tym roku miałam okazję uczestniczyć w przepysznej kampanii,  zorganizowanej przez trnd.com/pl. W ramach projektu  otrzymałam budżet w wysokości 35 zł, za który mogłam nabyć mozzarelle bez GMO marki Zott oraz zestaw startowy, w którym znalazła się książeczka do badania opinii, malutki przepiśnik oraz przewodnik niezbędny mi do testowania ;)



Dzięki tej kampanii miałam okazję spędzić miłe wieczory z znajomymi i zapewnić im niezwykłe doznania smakowe. Czasu w kuchni spędziłam dość sporo, tworząc jednocześnie kreatywne i chwilami bardzo wyszukane potrawy i przekąski.

Wśród naszego menu, znajdowały się:

-zapiekane naleśniki z parówkami i mozzarellą oraz pomidorami z puszki



-proste i szybkie przystawki z pomidorkami koktajlowymi i bazylią

-sałatka ze szpinakiem, pomarańczą i pesto



-kapanki z łososiem



- no i oczywiście nie mogło zabraknąć PIZZY




Jak widać zdrowie i dobry smak mogą iść ze sobą w parze :) Zatem dlaczego by nie skorzystać, z naszego "Białego złota"?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz