wtorek, 22 maja 2018

C-THRU Cosmic Aura

Dzięki stronie streetcom.pl miałam możliwość uczestniczenia w kampanii C-THRU. W ramach testu otrzymałam 20 próbek do rozdania dla znajomych, dezorodant w sprayu 75ml  i wodę toaletową w wariancie 30ml i 50 ml 😀



Cosmic Aura to niezwykły zapach, orzeźwiający i wprawiający w pozytywny nastrój. Co najważniejsze zapach nie jest duszący. Każdy mój bliski, bądź też znajomy, któremu miałam okazję przekazać próbkę perfumu, był zadowolony z jej zapachu. Nawet mężczyźni wąchając ten oto zapach stwierdzili, że czując go u swojej kobiety stwierdzili, że uznali by ją za znacznie atrakcyjniejszą, gdyż ten zapach ich pociąga, podoba im się i sprawia, że  myślą o niej jako o kobiecie, które dba o siebie i ładny zapach swego ciała. Mojemu partnerowi również się on spodobał. Dzięki C-THRU Cosmic Aura czuję się kobieco. Każdy mój wieczór nabiera nieco innych barw. Wiem, że zabawa może być przednia, a przygotowania do imprezy strają się dla mnie samą przyjemności.



Z C-THRU wieczór staje się naprawdę wyjątkowy.

Moi znajomi ciągle rzucami hasłami typu:

"Ale on pięknie pachnie, tak kobieco"

"Nie mogę przestać wdychać tego zapachu. Jest świetny."

"Gdyby moja kobieta na co dzień używała tego perfumu, to bym oszalał z radości."


A na koniec opiszę Wam sytuację, która przydarzyła mi się na ulicy :)

Jako osoba zorganizowana zawsze noszę przy sobie rzeczy, które mogą mi się przydać. Tak też było tym razem :) Schowałam sobie na wszelki wypadek 3 próbki perfumu C-THRU. Jedna z nich mi się przydała, gdyż spotkałam swoją dawną znajomą, chwilę przystanęłyśmy na ulicy, zamieliśmy ze sobą parę słów i postanowiłam ją nieco uraczyć nowym zapachem :) Koleżanka od razu go wypróbowała i spodobał jej się. Nawet pół żartem powiedziała, że jak będę miała więcej tak pięknych zapachów, to śmiało mogę do niej dzwonić :) Myślę, że od teraz ten zapach jest z nią nierozłączny.



#CTHRU #CosmicAura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz