wtorek, 1 maja 2018

Le Petit Marseillais - żele pod prysznic dla niej i dla niego


Kochani! 
Nadszedł czas na podsumowanie kampanii Le Petit Marseillais 😉


Do przetestowania otrzymałam dwa żele pod prysznic:

- dla niej w wariancie śródziemnomorskiego granatu
- dla niego w wariancie czerwonej pomarańczy i szafranu

Oba żele pachną niezwykle. Mimo swojego intensywnego zapachu nie są duszące. Co więcej tuż po ich zastosowaniu, mamy uczucie niesamowitego powiewu świeżości. Wygodne opakowanie, sprawia, że korzysta nam się z nich znacznie lepiej niż z innych produktów, które mają okrągły kształt butelki.

Opisywane przeze mnie produkty mają pojemność 400 ml i śmiało mogę stwierdzić, że są wydajne. Bowiem ich zawartość starczy na długi okres użytkowania. Jednak to nie wszystko. Ich pH jest neutralne dla skóry, a składniki są pochodzenia naturalnego.


Jak dla mnie oba te żele są strzałem w dziesiątkę!
 Co prawda nie pienią się zbyt intensywnie, ale pomimo to zachowywują swoje wartości oczyszczające, a ich zapach dość długo utrzymuje się na skórze.

Ta kampania zarówno dla mnie, jak i dla mojego partnera była jedną z najprzyjemniejszych 😀
Oboje jesteśmy zachwyceni z tych oto produktów i z pewnością będziemy po nie sięgać znacznie częściej niż dotychczas.


#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz