sobota, 23 września 2017

Fotoksiążka Saal Digital




Witajcie!
Przedmiotem mojego kolejnego testu jest fotoksiążka Saal Digital, którą stworzyłam dzięki uzyskaniu bonu na 200 zł 🙂

                                                  

Ze względu na szeroki asortyment, wybór nie był łatwy. Jednak zdecydowałam się na fotoksiążkę o wymiarach 21 x 28 z wewnętrznymi stronami wykonanymi z papieru fotograficznego - matowego oraz okładki matowej, bez watowania.
Kod pozwolił mi na wykonanie 26 stron całkowicie za darmo.
Sama wielkość książki przypomina format A4, natomiast koszt takiej samej książki jak ja mam to 175 zł+ 20 zł wysyłka. Czyli łączna wartość całej paczki z produktem to 195 zł 🙂
Myślę, że jest to inwestycja godna uwagi, gdyż jest to świetna pamiątka na lata 🙂
Ja swoją przeznaczyłam na prezent dla jednego z członków rodziny 🙂
Samo wykonanie jest rewelacyjne, grubość kartek jest b
ardzo zadowalająca,gdyż nie są one cienkie. A całość prezentuje się bardzo ładnie.

                 

Kartki same w sobie, pomimo tego, że są matowe, to mają delikatny połysk i nie widać na nich odcisków palców, co uważam za bardzo istotną zaletę 🙂                                                                   
Jestem zachwycona z mojego produktu i nie zamieniłabym go na żaden inny 🙂
Jestem pewna, że kiedyś ponownie skorzystam z ich oferty, a jeśli Was zainteresował mój wpis to zapraszam na ich stronę:
http://www.saal-digital.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz