poniedziałek, 18 września 2017

Saal Digital - fotoobraz

Witajcie :)! Chciałabym dziś Wam przedstawić firmę Saal Digital :) Charakteryzuje się ona głównie wytwarzaniem produktów fotograficznych, w tym: książek, obrazów, zeszytów i gadżetów.




Jakiś czas temu zgłosiłam się do akcji testowania fotoobrazu. W ramach tej współpracy otrzymałam bon na 250 zł.

I tutaj zaczął się lekki dylemat, gdyż wybór w tej kategorii był ogromny!
Materiały na których można stworzyć fotoobraz to : Alu-Dibond, płyta PVC, pleksi, GelleryPrint, fotoobraz na płótnie, Floating frame oraz Alu-Dibond Butlerfinish w różnych wymiarach.



Jednak mój właściwy wybór padł na fotoobraz na płótnie o wymiarach 40x50.

W specjalnie stworzonej ku temu aplikacji dodałam 4 swoje zdjęcia i stworzyłam kolaż zdjęć, które następnie wysłałam do realizacji :)

Następnego dnia mój produkt został już wykonany i wysłany. Dostawa była realizowana przez firmę DHL i trwała dokładnie 3 dni :)!

W moich oczach mój fotoprodukt, jest rewelacyjny. Struktura i wykonanie jest bardzo precyzyjne :)!
Barwa jest bardzo intensywna, a obraz nie jest rozmazany.
Fotoobraz został wykonany tak jak chciałam i jest on dopięty na ostatni guzik!


                         



Taki produkt to dla mnie dumą, a dla moich znajomych powód do zazdrości :) Zdecydowanie warto!

Całkowity koszt wykonania i dostawy wyniósł mnie 242 zł :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz