niedziela, 3 marca 2019

„Zawsze przy tobie” - K.A. Linde

"Zawsze przy tobie" to kolejna część serii Mister Wright i zarazem moje pierwsze spotkanie z twórczością K.A. Linde. No cóż... Od pewnego czasu mam w zwyczaju zaczynanie książki od połowy serii 😁 Jednak spokojnie... W żaden sposób nie zważyło to nad zrozumieniem treści zawartych w książce :) Zatem śmiało możecie zaczynać swoją podróż z tego miejsca :D
W książce poznajemy dwójkę postaci głównych, jakimi są: Sutton i David. Sutton to najmłodsza siostra z rodzeństwa Wrightów i zarazem samotna matka i wdowa.
David to niezwykle przystojny mężczyzna, który od lat pracuje w rodzinnym biznesie rodzeństwa Sutton.
Oboje z nich łączą pewne cechy charakteru i strata czegoś, w tym też kogoś, na kim im zależało. Oboje mają pewne problemy emocjonalne i oboje są uparci. Ale łączy ich jedno... Chęć rozpoczęcia nowej drogi, choć niezbyt łatwej i chwilami burzliwej. Czy uda im się wspólnie trwać w uczuciu najwyższym :)? Czy jest im pisana wspólna droga życia? A może na ich drodze życia pojawi się ktoś więcej? Jak na nowe uczucia kobiety zareagują byli teściowie i jej syn?


Tak jak nie mam w zwyczaju czytać "romansideł", tak to uznaję za całkiem dobre :) Choć chwilami miałam dość niezdecydowania i szybkiej rezygnacji jednej ze stron. Której? O tym sami musicie się dowiedzieć :)! Osobiście polecam i życzę miłej lektury.
_____________________________________________________________________________

„Było wspaniale.
I pokonanie tego dystansu wydawało mi się właściwe.
Poczułam ucisk w żołądku. Serce skoczyło mi w  piersi. Zaschło mi w ustach.  Ale moje ręce nie drgnęły i chciałam, żeby to trwało. Nie poruszyliśmy się do końca filmu. Dopiero kiedy z ekranu zniknęły ostatnie napisy i skończyła się krótka zapowiedź nowego filmu, wróciliśmy jakoś do rzeczywistości i puściliśmy ręce. Potem znów poczułam skrępowanie. Już mi brakowało pewności, którą miałam w kinie.  Uspokoiłam gonitwę myśli i wróciłam do aktualnych spraw.” 


„W głowie miałem burzę myśli.
Uczucia płonęły we mnie niepowstrzymanie.
Jednak nic nie mogłem zrobić. Tak więc robiłem jedynie, co umiałem.  Pracowałem.” 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję portalowi czytampierwszy.pl


oraz Wydawnictwu Burda Książki
Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo burda logo

Czytampierwszy to portal na którym, wzamian za swoje recenzję macie okazje przeczytać wiele wydawniczych nowości.
Jeśli nie boicie się wyrażać swojej szczerej opinii to miejsce jest dla Was!
Więcej szczegółów po klinknięciu w baner!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz